woensdag 18 januari 2012

Brocante luiken


Brocante luiken.






Voor.
Ik ben zo blij met mijn luiken, ik was er al een tijdje naar opzoek. Tot dat ik bij mijn zus kwam om een bakje koffie daar stonden ze in de gang.
Ik was meteen verliefd, ik vroeg haar wat ze er mee wou doen, ze wou ze gaan gebruiken voor een kast in de gang. Of is het wat voor jou vroeg ze, nou ja ik kan ze altijd wel kwijt maar zijn er die middag niet echt op doorgegaan.

Tot dat ze me vorige week belde en vroeg of ik die luiken nog wou hebben. Natuurlijk ! als jij er voor de rest niks mee doet, die zelfde avond hebben ze de luiken nog langs gebracht.
Ik kan niet goed wachten om ergens mee te beginnen, als ik iets wil moet het ook direct, en ben dus ook gelijk met de luiken bezig geweest.
Ze waren eerst grenen maar omdat ik gek ben op mijn verfkwast en mijn pot verf, zijn de dan ook maar gelijk WIT geverfd het eindresultaat. 



Na.

3 opmerkingen:

  1. Hallo!
    Ik ben gewoon de eerste hier!!
    Leuke blog hoor, we hebben wel wat gemeen...vooral die witte verfkwast! Haha.
    Kom je bij mij ook een kijkje nemen?
    Groetjes Joanike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo, heb je fotos al bewonderd op huisje kijken...leuk dat je je eigen blog bent begonnen...ik ga met plezier je foto's en ideeen bekijken....
    ben trouwens ook dol op een witte kwast....

    lieve groetjes linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Ben via Hyves- huisje kijken hier terecht gekomen... ik ga je volgen, hoor!
    Wat een prachtig huis/ woonkamer!!
    We gaan vast nog van heel veel posten genieten van jou!

    Fijne avond !
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen