maandag 11 juni 2012

Regaal

Een nieuw regaal boven de bank. Lekker in huis prutsen je kent het wel heb je zo je hele huis op de kop :-) ( teminste dat heb ik altijd ) het maakt niks uit wat er in komt al is het een klein foto lijstje of een kussen.

Ik heb een tijdje mogen wachten op mijn prachtige regaal, ik heb al een tijdje om mij heen gekeken voor een ragaal alleen was bijna niks naar mijn zin, oftewel hoe ik het in mijn hoofd had. Dus heb ik er 1 laten maken bij de man van mijn vriendin, en het resultaat mag er zijn al zeg ik t zelf ( smaken verschillen natuurlijk) hij is 150 cm lang dus weer genoeg ruimte om leuke brocante vondsten te plaatsen.

Liefs.



1 opmerking:

  1. hallo!

    Hihi...heel herkenbaar!
    Hier staat ook altijd het huis op z'n kop voor
    soms echt maar een kleinigheid!
    En daar gewoon uren mee kunnen rommelen he?

    Wat is dat regaal mooi zeg....heel mooi gemaakt!
    En het staat natuurlijk weer heel erg mooi.
    En door het formaat weer lekker een plekkie om
    mee te freubelen!
    Superleuk!!

    Groetjes Petra,

    BeantwoordenVerwijderen